Bloggar
-
swedish for new tutorials
- 31 mars, 2010
- Posted by: elias
- Category: Allmänt
Inga kommentarerHi to everyone!The below link will help you to learn swedish very easly and soon.This link contains of different subjects with different step for beginners to learn swedish. Whis you guys can find what you need.This is the link just click on it.http://www.sundbyberg.se/kommunalservice/centrumforvagledningvuxenutbildningarbete/centrumforvuxenutbildning/svenskaforinvandraresfi/sfilankar.4.ece2839124064fd1cf80002629.html
-
قول
- 23 mars, 2010
- Posted by: ResHaD
- Category: Allmänt
قول چون به قول حق تعالا همه اعتبار دارم من اُميد عفوه و بخشش زوي انتظار دارم پدرم هرآنچه بوده است ؛ من هم بسان اويم كه رأه خدا پرستي ز وي ياد گار دارم من هرآنچه را كه خواهم زخدا طلب نمايم تو برو بكار خود باش بتو من چي كار دارم
-
Food/غذایی Qaboli Palaw
- 22 mars, 2010
- Posted by: ResHaD
- Category: Allmänt
مواد اولیه ی آشپزی1 £ برنج دانه بلند و برنج بسماتی رویال 4 ترجیحا مقدم اونس روغن نباتی 1 1 / 2 £ بره در 1 یا استخوان مرغ ، برش در قطعه 1 / 2 آب باندازه p> 2 (بزرگ) هویج 4 اونس کشمش سیاه بی هسته 2 tsp marsala کاراکتر یا زیره سبز
-
Food/Sheer Payra غذایی
- 22 mars, 2010
- Posted by: ResHaD
- Category: Allmänt
Visa romanisering Visa romanisering مواد اولیه ی آشپزی2 ج. شکر 2 / 3 ج. شیر 1 / 4 tsp. نمک 2 Tbsp. شربت ذرت نور 2 Tbsp. کره 1 / 2 tsp. هل 1 / 4 ج. آجیل پسته ، قطعه قطعه شده 1 / 4 ج. گردو ، قطعه قطعه شده Visa romanisering جهتدر
-
Nawroz
- 20 mars, 2010
- Posted by: Saeed Junaid
- Category: Allmänt
با آرزوي 12 ماه شناخت صحيح 52 هفته معرفت آسماني 365 روز صداقت 8760 ساعت مهرباني 52500 دقيقه توکل به خدا 3105000 ثانيه غرق در لذت بخش ترين عشق هستي……سال نو مبارک
-
سږ کال سپرلی د کلي……
- 18 mars, 2010
- Posted by: omed
- Category: Allmänt
لا د سپرلي موسم ته بلا شپې پاتې وې لا ځمکې سپینې جامې نه وې کښلي چې مونږ بې صبرو ئې سندرې ویلې لا کنګلونه پاس د غرو له سرو ولې نه وو لا د پټیو پولې وچې وې شنې شوي نه وې خو مونږ ورخطا زلمیانو ورته شعرونه لیکل او هرې پیغلې خپل
-
Khanda Bazar
- 16 mars, 2010
- Posted by: Saeed Junaid
- Category: Allmänt
خاطره تلخ يك آدم مصاحبه ميكرد خبر نگار سوال كرد كه خاطره تلخ شما كه هيچ وقت فراموش تان نشود چي است كفت يك مُرده را گور كردم .گفتند تلخي اش در چي است گفت تا لحظه آخر هم كه درگور ماندم چيغ ميزد كه هو ديوانه مه نمرديم مرا گور نكو
-
Bank kort
- 16 mars, 2010
- Posted by: Saeed Junaid
- Category: Allmänt
كارت بانك يك افغان در خارج كارت بانك خودرا در صندوق خيرات مسجد انداخت پرسان كردند كه اين ره چي كنم پيسه نقد بته گفت هر وقت خدا جان مُراد مرا داد ميآ يم و كود نمبر كارت خودرا بشما ميگويم
-
Adam shudan
- 16 mars, 2010
- Posted by: Saeed Junaid
- Category: Allmänt
آدم شدن يك پاكستاني رفت در يك كتاب فروشي افغان و پرسيد كه آيا كتاب پاکستانی آدم میشود را داری؟ دوکاندار ګفت ما کتاب های تخییلی نداریم
-
ساعتی بدون عقربه
- 15 mars, 2010
- Posted by: elias
- Category: Allmänt
این ساعت را شاید بتوان بی قیافه ترین ساعت دنیا دانست و یا حداقل آن را ساعتی دانست که اصلا در نگاه اول نمی توان ساعت به حساب آورد اما مطمئنا بدقیافه ترین ساعت دنیا نیست. اما این ساعت چیزی جز یک نمای نامرئی و یا ترانسپارنت ندارد که در آن هیچ نشانهای از ساعت
Länkar
-
Salamafghan.se
4 maj, 2023 -
کنسرت احمد مرید بمناسبت روز جهانی زن در شهر استاکهولم
16 februari, 2019 -
شب غزل وشعر با مجتبی محب در شهر استاکهولم
7 december, 2018 -
شرکت قالین فروشی
22 november, 2018



